Träningsvecka 34-16 veckor kvar!

Veckan började med träning på måndagen å sedan följde två behövliga vilodagar. I torsdags gjorde jag ett försök att slå mitt rekord på cykel till jobbet. Tidigare rekordet låg på 39,50 från 2008. Fick till en kanonlopp och cyklade distansen 18,77 km på 37,41, sittfart 30 km, snittpuls 149 slag per minut. Ungefär halva sträckan går på grusväg.
Igår var jag uppe i Hallsberg och Martin och jag körde ett långpass ihop. Ett annorlunda sådant, en trappa med 427 steg och därefter en slinga ner till starten på trappan. Denna runda körde vi 10 gånger. Ca 2000 höjdmeter blev det innan vi duktigt trötta styrde kosan mot en Thairestaurang för att få välbehövligt käk.
 
1x210 min cykel (4 pass)
1x60 promenad
1x210 min långpass i trappan.
1x60 min trekking 22 kg.
1x90min styrketräning
 
Totalt: 630 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0