Träningsvecka 32

En riktigt tung vecka som jag tycker började på ett bra sätt men i mitten på veckan kände jag mig rätt så sliten. Ingen power i benen och mjölksyran tenderade till att komma mycket fortare än brukligt. Jag behöver dra ner lite på träningen för att ladda batterierna. Faran ligger i att viljan tar överhanden och att kroppen inte hänger med. Jag tror att jag är nära gränsen nu. Min drivkraft tar ingen hänsyn till hur kroppen "mår". Just det där med mjölksyran har fått mig att tänka till lite.
 
Nåväl, denna veckan blev det:
 
2x120 min cykel
90 min backe 23 kg
180 min trekking 23 kg
60 min backe (utan packning)
60 min styrketräning
 
Totalt: 630 min
 
Pergite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0