Träningsvecka 18

Endast två veckor kvar och jag tror att vi har koll på läget. Det mesta är klart. Träningen har rullat på bra i veckan med tre etapper i min speciella förberedels inför Denali, Denali Edge vilket innebär att jag gör samma antal höjdmeter som jag kommer göra på expeditionen. Etapp 4 imorgon:)
 
Igår körde jag ett löppass som heter duga och jag fick det formbesked jag ville ha. Kapade 10 minuter på min bästa tid på en löprunda som startar i Tanumshede och går på mycket varierande underlag, trailstigar, grus/asfalt samt även lite scrambling över några Bohusländska klippor. En riktigt vacker löptur med några km precis intill havet utanför Grebbestad. När jag väl kom fram till stugan i Fjällbacka var jag duktigt sliten. Nu kommer inläggen i bloggen komma lite tätare inför avresan. 
 
2x180 min backeträning
1x150 min backträning
2x90 min styrketräning/löpintervaller
1x90 min löpning
 
Totalt: 780 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0