Träningsvecka 11

I går satte jag nytt rekord:) 14 gånger upp och ned i slalombacken i Falköping. Det var en fantastiskt vacker dag med solsken så solbrillorna var på. Tycker att det rullade på bra med vätske/energipaus var tredje gång jag kom ner till foten av backen. Sista 2 vändorna var sega uppför och fick lite krampkänning i ena foten. Efter nära 5 timmar tog jag mig tillbaka till bilen för att få på mig torra kläder och styra kosan mot Skara. Totalt sett har det varit en riktigt bra träningsvecka och inga skador. 
 
 
2x90 min styrketräning/löpintervaller
2x120 min backträning stegjärn 33 kg i säcken
1x90 min styrketräning/cykel
1x300 min backträning steggärn 33 kg i säcken
 
Totalt: 810 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0