De rör på sig!

"Mother nature adored all of her creations. Every landscape and ocean she cherished. But nothing could ever tranacend the love she had for humans. It was for them she molded the mountains. So that one day, even they could gaze upon the world she once created."

Trackern är nu i full gång och våra klättrare har nu börjat sitt äventyr. Ni kan se deras framsteg via länken nedan:
http://share.findmespot.com/shared/faces/viewspots.jsp?glId=05uMM8p3DPqcEXBaalLrqqHsv1igQXZAY

Pergite!

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej. Jag (Martin) har avbrutit expeditionen efter noga övervägande. Jag kände mig inte i form och omotiverad. Jag tar det lugnt i talkeetna nu innan jag fortsätter till Island. Jag hoppas verkligen att resten av gänget kommer upp på toppen på detta vackra berg. Om Emma eller Lisbeth vill skicka en email-adress eller telefonnr. till [email protected] så kan jag skicka lite bilder från berget.

2017-05-19 @ 04:29:17
Postat av: Anonym

Hej Martin,
Jag har följt dig via Kenneth, sett hur ni kämpat, och hoppats att ni alla skulle komma upp på toppen. Vore kul om Emma kan lägga ut några av dina bilder.
Hälsningar//Johan

2017-05-19 @ 12:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0