Träningsvecka 2

Det rullar på om man så säger:) Nästan 3000 höjdmeter på pluskontot förra veckan. Det är bara att kriga på närmaste månaden då jag skall ha två veckor återhämtningsveckor i slutet av februari, helt enkelt ladda batterierna för att kunna träna riktigt mycket mars/april. 
 
Nästnästa helg skall Denaligänget träffas hos Martin i Hallsberg. Då är tanken att vi skall ha en gemensam träningsdag och öva på teknik med: fasta rep, replag, stegjärn samt diverse räddningsövningar. Ser fram mot detta och det skall bli jättekul att ses. 
Denali The Wall
 
1x120 min backträning 30 kg i säcken
2x150 min backträning 30 kg i säcken
1x90 min styrketräning/intervaller cykel
1x90 min styrketräning
1x120 min styrketräning intervaller cykel
 
Totalt: 720 minuter
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0