Lördagspass!

Äntligen helg och möjlighet att träna i dagsljus. Upp i hygglig tid i morse och packade grejorna och åkte till Falköping. Två timmar upp och ner för backen i full utrustning.
 
Därefter kom min "date", Tord. Efter en gemensam tur uppför backen var det så dags för specialträning.
Första momentet bestod i 10 utfall på vardera ben och därefter 10 armhävningar i full utrustning. 
 
 
När detta var klart skulle jag gå en slinga och träna balansen. Riktigt bra övning. Dessutom skulle jag göra det fortare och fortare för varje runda. Jag fick även ett mattetal att lösa medan jag gick. Om jag klarade mattetalet samt tiden så fick jag lite rabatt vid nästa omgång med utfall/armhävningar. 
 
 
 
 
 
 Efter 3 1/2 timma var det så över, phuuuuuuu. Riktigt kul med omväxlande träning där jag inte vet vad som väntar. Mattetalen gick väl så där;)
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0