Vad gör man på sin födelsedag?

födelsedag idag:) och min kära dotter har gjort en väldigt fin tårta med tre bergstoppar på, Kilimanjaro, Elbrus samt Aconcagua. Jag hoppas att det blir ytterligare en topp på tårtan nästa år i form av Denali:)
 
Hur firar man då en födelsdag förutom tårtan å presenter då?, inget svårt alls utan det blev ett alpint pass i Falköping kryddat med lite balansövningar som min vän Tord hjälpt mig med. Dessa övningar är toppen att köra när jag är sliten och hållit på bra stund för det är en bra simulering av att förflytta sig på en smal toppkam. 
 
Efter 3 1/2 timme var det dags att bryta upp och styra kosan mot Skara igen. Ett riktigt bra pass för stegjärnspassen är riktigt viktiga. 
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis pojken😃! Fin tårta du fick👍 //J

2017-02-13 @ 13:54:07
Postat av: Kenneth

Tackar!:)

Pergite!

2017-02-14 @ 18:35:59
Postat av: Peter

Underbar tårta och grattis i efterskott!

2017-02-28 @ 10:24:16
URL: http://happyhiker.se
Postat av: Kenneth

Tack för det Peter. Ett år klokare:)
Pergite!

2017-03-12 @ 19:04:46
URL: http://aconcagua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0