Träningsvecka 7

Jag som hade tänkt att dra på rejält med träningen denna veckan, tji fick jag. Mina knän är överansträngda av nedstigningen i backpassen. Det behöver jag komma tillrätta med. Klart irriterande men å andra sidan har jag ju skramlat ihop den konsekvensen själv. Igår kom Martin och Stefan på besök och vi körde ett alpint pass i Falköping. Att gå nedför i snö påfrestar inte alls knän på likadant sätt som vid ett hårt underlag. Efter 2 1/2 timma var vi nöjda och uppsökte en pizzeria. 
 
2x150 min backpass
2x60 min rehabpromenader.
1x90 min styrketräning/intervaller
1x60 min stryketräning
 
Totalt: 570 min
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Peter

Ni ser ju riktigt starka ut alla tre! Det där kommer att gå som en dans :)

2017-02-28 @ 10:25:42
URL: http://happyhiker.se
Postat av: Kenneth Lövgren

Tack Peter:) Vi kämpar på!
Pergite!

2017-03-12 @ 19:03:47
URL: http://aconcagua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0