Träningsvecka 16

Två veckor kvar till avfärd mot Denali! Inom kort kommer jag gå igenom allt som rör expeditionen här i bloggen. Kämpar på med träningen in i det sista. Har några riktigt tunga pass kvar men snart skall jag börja dra ner lite på träningen. Idag har jag varit i Falköping å det fanns lite snö kvar. 
Naturligtvis kunde jag inte låta bli att gå lite på snön men nästa gång jag trampar snö blir på Denali:)
Det blev hela 12 gånger upp å ner för backen och jag noterade att det var några som satt och väntade ut sin katt som tagit sin tillflykt till ett träd. Den stackars katten hade blivit uppjagad av två hundar och suttit där sedan i fredags. Om inte katten var nere på eftermiddagen idag skulle brandkåren komma och hjälpa katten ner. 
 
2x90 min styrketräning/cykel
2x60 min löpning/intervaller
1x150 min backträning 33 kg i ryggan
1x210 min backträning 33 kg i ryggan
 
Totalt: 660 min
 
Pergite!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0