Träningsvecka 15

Nu är det snart dags att starta nedräkningen. Den 7/5 bär det av mot The Great One, Denali. Innan dess skall jag slutföra mina förberedelser på bästa sätt och hålla mig frisk. Veckans träning har varit riktigt bra. I onsdags blev det hela 7 vändor upp å ner i Kinnekullebacken och igår var jag i Falköping å trampade upp å ner i tre timmar. RIktigt bra pass. 
 
Packlistan är genomgången och jag saknar några småsaker men i stort så är den komplett. Kommer i bloggen lite längre fram. Kommer även lägga ut vår tidsplan och självklart ha med oss GPS-tracker så ni kan följa vår väg upp på berget:)
 
Denali West Buttress route
Denali headwall
 
3x60 min styrketräning/löpning intervaller
1x60 min löpning intervaller
1x210 min backträning 33 kg i ryggan
1x180 min backträning 33 kg i ryggan/balansövningar med hög puls
 
Totalt: 630 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0