Träningsvecka 43

Tillbaka på banan igen med en riktigt bra träningsvecka. Idag blev det nästan 8 mil på cykeln på en rätt så kuperad bana med start i Skara och uppför Kinnekulle. Riktigt tuff stigning som är ca 3 km lång. Var duktigt sliten när jag kom hem och har kämpat med att återställa balansen i kroppen med mat och dryck. 
 
I morgon väntar ett pass i Kinnekullebacken och det blir premiär med pannlampan nu när det är vintertid igen:)
 
Snart är det dags att ta ett rejält tag i utrustningslistan inför Denali. Mycket grejor att syna och jag har en hel del grejor jag behöver byta ut. 
 
1x90 min styrketräning samt walking
1x60 min styrketräning
1x120 min backträning med 30 kg
2x60min löpning med intervaller
1x210 min cykel
 
Totalt: 600 min
 
Pergite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0