Träningsvecka 39

Ännu en vecka att lägga till handlingar och det löper på bra tycker jag. Det känns rejält i kroppen att jag dragit igång på allvar igen. Vid veckans andra intervallpass protesterade kroppen en del. Powern var låg och det spelade inte någon roll vad pannbenet ville. Det var ett i mina ögon ett skitpass men det är ofrånkomligt att dom kommer lite då och då. Idag har jag en efterlängtad vilodag. Skönt att bara softa och utan en agenda med träning. Backpassen känns bättre och bättre å börjar kännas något så när bekväma, om dom nu kan bli det:)
 
Några nytagna bilder på Denali som jag fått av Tina som nyss varit i Alaska, tack för bilderna!
 
1x90 min backträning 26 kg
1x120 min backträning 26 kg
2x60 min styrketräning
2x60 min löpning med 2 intervallpass 
 
Totalt: 450 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0