Träningsvecka 47

Denna veckan har känslan i träningspassen skiftat en del, från toppen till botten. Dagens intervallpass är det sämsta jag kört på mycket länge, tänker då på känslan, jobbet gjorde jag men det var bara segt hela tiden. Så är det ibland, bara att ta nya tag.
 
I helgen har jag haft besök av Stefan som skall med till Denali. I går körde vi ett tvåtimmarspass i slalombacken i Falköping. Riktigt kul att träffas å göra saker ihop. Jag hade 30 kg i ryggan men Stefan var värre med sina 35 kg så efter ett tag så bytte vi säckar så jag fick känna på riktigt tung last:) Idag har vi tränat räddning ur glaciärspricka på gräsmattan:) Det mesta går att simulera, vi satte ett Z-pully system och lyckades dra upp vår kamrat ur sprickan:) 
 
Stefan på toppen:)
 
 
2x120 min backträning
1x90 min styrketräning
1x90 min styrketräning/löpning intervaller
1x60 min löpning med intervaller
 
Totalt: 480 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0