Välkommen till bloggen!

Jag kan se att många nya läsare tittar in:), säkert för att följa Martins pilgrimsvandring. Riktigt kul tycker jag.

Bloggen handlar mångt och mycket om att förverkliga sina drömmar och i synnerhet HUR man gör det. Sätta upp ett mål och när man väl bestämt sig för vad, genomföra allt som krävs för att nå sitt mål. I sommar skall Martin och jag till Ryssland och bestiga Europas högsta berg, Elbrus 5642 möh, om jag lyckas blir det min tredje "seven summit". Mina förberedelser inför detta pågår för fullt för när jag väl står där vid bergets fot skall jag vara i mitt livs form.

Jag ser via GPS-trackern att Martin har kört igång idag:)
 
http://share.findmespot.com/shared/faces/viewspots.jsp?glId=09qUk69kztDqX3P9TU2WxsD274qipC0vo
 
Välkommen till bloggen!

Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0