Roncesvalles-Zubiri

Hallå där Martin!
 
Hur har dagens etapp varit?

- Dagens etapp blev hårdare än väntat. Jag tror jag gick 2,5 mil istället för 1,5 som var tänkt. Sista 8km hade jag slut på vatten och kom fram till sibri(stavning?) rätt så uttorkad. Jag missade en avtagsväg som gjorde att jag fick fortsätta hit. Desutom visade sig att det var fullt i alla sovsalar :(

Vilka sevärdheter har det varit längs din väg idag?

-Några gamla kyrkor och fantastisk utsikt. 

Hur känns kroppen nu när du har hållit på några dagar?

-Det känns i kroppen men nu väntar ett par relativt enkla dagar framöver. Det värsta är skavblåsorna.

Varför gör du detta och vad är ditt mål?

-Ser det som en utmaning och kul grej. Tyvärr så blir det ett stressmoment av att försöka hitta någonstans att bo. Ikväll fanns det inga platser kvar så det fick bli ett 4-stjärnigt hotell (klokt val tycker bloggaren:))

Martin bjuder även på ett par bilder. Imorgon väntar en kortare etapp för att spara fötterna och ge dom en chans att återhämta sig. 

 

Keep pushing Martin! 

Häng med på morgondagens etapp via GPS-trackern,

http://share.findmespot.com/shared/faces/viewspots.jsp?glId=09qUk69kztDqX3P9TU2WxsD274qipC0vo

 

Bara 79 mil kvar?......

 
Pergite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0