Pamplona-Puenta la Reina

Hallå Martin,
 

Hur är känslan efter dagens etapp?

-Kanon. Gick 2,7 mil idag och nu börjar jag få in rutinerna.  

-Hur mår kroppen och hur känns det mentalt?

Det känns riktigt bra. Ryggan känns inte lika tung som första dagen och jag passerar mycket folk. Det ger en liten boost.  

Hur är det med skavsåren och hur är nya skorna?

-Nya skorna är nog en riktig lyckoträff. Känner inte av skavsåren men det kommer antagligen bli svårt att få dom att läka helt på ett tag. Jag köpte ett par 47or så det finns gott om plats för fötterna :) 

Har det varit några sevärdheter under dagens vandring?

-Vacker utsikt och ett pilgrimsmonument. 

Hur ser det ut med boende inför natten?

-Fick plats på ett härbärge strax utanför puente la reina så jag har lite försprång i morgon.  

Hur är planen inför morgondagen?

I morgon planerar jag att gå till en by som heter ayegui, ca 2,3 mil 

-Vem vinner finalen i Champions League?

Drulnäs if :)

 
 
Så kul att höra att du taggat igång rejält och framför allt att nya skorna fungerar bra:)
 
Dags för ett uppdrag Martin!
 
Som bekant spelas finalen i Champions Leugue mellan ärkerivalerna Real Madrid och Atletico Madrid. Hur stort är detta i Spanien, vad sägs ute på landsbygden? Ta reda på så mycket du kan och berätta i morgondagens intervju!
 
Ta med dig den goa känslan som du fått idag och kör på!
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0