Los Arcos-Logrono

Tjenamoss Martin, 

Berätta om din dag, vad har hänt?

Idag känns det kanon. Gick nästan 3 mil idag och det var mycket nerför så knäna tog lite stryk. Fick ett tips igår att kleta in fötterna i vaselin och det funkar riktigt bra.

Inte så mycket sevärdheter men mycket fåglar och vackra snötäckta berg. Hoppas jag kommer lite närmre bergen i morgon så jag får lite bra foton.

Nu är jag i Logrono, en medelstor stad där jag fick rum i ett kloster(eller något liknande :)) Jag ska vara med på en middag ikväll och hoppas på lite nattvardsvin nu när jag är inne i Riojadistriktet :) Säng och middag är gratis men man donerar några euro när man går i morgon. Jag fick tyvärr inga bilder idag men jag ska skärpa mig tills i morgon. 

Ok Martin, låter bra. Keep on trekking:)

Pergite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0