Leon!

Hej Martin, 
 
Hur var gårdagen?
 

-Igår så gick jag från Sahagun till El Burgo Ranero 1,8 mil. Nu är det ganska tråkiga vägar längs med landsvägar och motorvägar. 

När jag kom fram var det som vanligt fullt överallt men jag lyckades få plats i en gammal husvagn. 

En husvagn?

-Det fungerade att bo där men det var svinkallt på natten. På kvällen blev det lite vin tillsammans med några danskar och italienare. 

 Vad har hänt idag då?

-Idag blev det en längre tur. 4,4 mil till staden Leon där det fick bli hotell. 

-Fin stad och det finns säkert massor att se för den som orkar :) Jag tog mig iallafall till katedralen som var riktigt mäktig. Skulle gå in men blev för snål för att betala 10€. 

 
 
Det är allt en liten konstnär i dig Martin:) Bra jobbat och kämpa på!
 
Länk til GPS-trackern:
http://share.findmespot.com/shared/faces/viewspots.jsp?glId=09qUk69kztDqX3P9TU2WxsD274qipC0vo 
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0