Träningsvecka 51

God fortsättning.
 
En hygglig träningsvecka utifrån förutsättningarna. Det gäller att hitta nya vägar när man blir begränsad. Jag kan ju inte springa för närvarande. Det har blivit två intervallpass på spinningcykel denna veckan där det första var plågsamt då jag drog på mig mjölksyra upp till öronen;) vilket medförde att jag inte lyckades driva upp pulsen dit jag ville ha den. Vid dagens intervallpass hade jag gjort läxan och genomförde passet på ett bra sätt. Knepet var att starta varje intervall stående med hög belastning och avsluta intervallen sittande med hög frekvens och lättare belastning. Här är dagens pass: 
 
http://www.movescount.com/moves/move135705094
 
Vid onsdagens backpass blev det bara en timme för att inte äventyra vaden. Kändes på det hela taget bra och vid fredagens backpass var jag tillbaka på två timmar i backen. Skönt att det fungerar;)
 
The great one, Denali!
 
1x60 min backe 30 kg
1x120 min backe 30 kg
2x90 min styrketräning/cykel intervaller
2x60 min styrketräning
 
Totalt: 480 min
 
Pergite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0