Träningsvecka 16

Ena dagen klipper jag gräset ute och nästa dag är det snö på marken ute:) En bra träningsvecka där jag haft två nödvändiga vilodagar. På det hela taget känns det mesta bra och kroppen fungerar bra. Idag var jag ute på spåret och körde Björgen-intervaller. Riktigt tufft och jag lyckades pressa upp mig till maxpuls den sista intervallen, Phuuuu:)

Veckorna går och expeditionen till Elbrus närmar sig. Just nu håller jag på att ordna med visum till Ryssland vilket är byråkratiskt. Skall fylla i ansökan imorgon, när detta är gjort är det bara att åka till Göteborg för ett personligt besök. Jag behöver även ha med ett intyg på min försäkring samt en inbjudan från Adventure Lovers samarbetspartner i Ryssland Elbrus Tours.

1x150 min trekking 25 kg i säcken
1x120 min backträning 25 kg i säcken
4x30 min löpning varav 2 intervallpass
1x60 min styrketräning

Totalt: 450 min

Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0