Träningsvecka 15

Åter en vecka som jag är riktigt nöjd med. Bra mix av kondition/styrka/uthållighet. Jag känner att formen börjar bli riktigt bra, är övertygad om att det är mina "Björgen-intervaller" som ger resultat. 
 
Igår var jag uppe i Hallsberg och tränade ett pass med Martin i Kvarntorp. Vi körde den tuffa trappan med 427 steg. Det blev ett 3-timmarspass, ca 11 km, 4270 trappsteg, ca 2000 höjdmeter. Lite sega var vi efter så det blev en rejäl laddning med Kinamat efteråt:)
 
Martin ja, han skall iväg på äventyr å gå Pilgrimsvandring om några veckor. Det blir ett äventyr det. Över 80 mil skall avverkas på strax över 20 dagar. Jag kommer att lägga upp detta i bloggen så det går att följa via Martins rapporter och naturligtvis GPS trackern:) 
 
1x120 min backträning 25 kg i säcken.
2x30 min löpning
1x30 min intervaller
1x30 min intervaller i backe
2x90 min styrketräning
1x180 min distansträning i Kvarntorp
 
Totalt: 600 min
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Eivor

Dearest Kenneth, You are so strong...Heja på..

2016-04-22 @ 16:50:02
Postat av: Anonym

Go Go Go, tack för det Eivor, uppskattar dina uppmuntrande ord:)

Pergite!
Kenneth

2016-04-22 @ 19:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0