Träningsvecka 14

Så har det då varit en återhämtningsvecka. RIktigt skönt men framför allt alldeles nödvändigt. Kroppen behöver vila:) Skönt att våren är på klar frammarsch för det är så skönt att vara ute.

Ger intervallerna något resultat? Jo det har jag fått ett första tydligt bevis på. I tisdags skulle jag köra en Björgen å då inomhus på löpband vilket jag inte gjort på några veckor. Startade första intervallen med samma belastning som jag haft tidigare vilket medförde att pulsen stannade på relativt låg nivå så det var bara att öka hastigheten för att nå de 90-95% av maxpuls. För mig blev det väldigt tydligt att det fungerar:)

4x30 min löpning varav 2 intervallpass
1x90 min backträning 25 kg i säcken
1x90 min styrketräning

Totalt: 300 min

Pergite!

Kommentarer
Postat av: Eivor

Kenneth, You are a force to be reckoned with...more power to You.
Stay Strong...

2016-04-13 @ 15:12:50
Postat av: Anonym

Tack Eivor, gör mitt bästa, varje dag;)
Pergite!
Kenneth

2016-04-17 @ 18:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0