Träningsvecka 45

Mörkret är här, inga mer träningspass efter jobbet i dagsljus. Nu är det pannlampa på som gäller. En ganska bra träningsvecka med långpasset på cykel, över 7 mil och 1000 höjdmeter blev det. Vägen från Hällekis upp till Kinnekullegården är verkligen brutal. Uppför hela tiden och det blir bara brantare och brantare. Men å andra sidan, jag är ju där för att träna och i den backen måste jag verkligen ge mitt yttersta för att ta mig upp.

I lördags tog jag fram min ryggsäck och tog en liten tur. Det var första gången jag bar den sedan min expedition till Aconcagua. Den e så skön att bära. Sitter som en smäck på ryggen. Nåja, nu hade jag ju bara ynka 15 kg i. Fullt så skönt är det nog inte med dubbla vikten:)

1x210 min cykel
2x90 min styrketräning/dykel
1x60 min trekking
1x60 min backträning

Totalt: 510 min

Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0