Träningsvecka 31-32.

Så var den sköna semestern slut. En vecka  i Grekland var fint, riktigt varmt, 37 grader i skuggan. En av de tänkta höjdpunkterna på resan skulle ha varit bestigning av Mount Kerkis, 1450 möh men det blev ett riktigt fiasko. Hade kontakt med arrangörerna och bokade dag och hämtning på hotellet 03,00. Släpade med oss trekkingutrustning från Sverige och vad hände? Jo, ingen dök upp och hämtade oss, vi satt där som två fågelholkar utanför hotellet och väntade mellan 03-04 innan vi gav upp och gick och lade oss igen. Arrangören skyller på att bokningssystemet ballat ur och vi kan se fram emot en gratis bestigning av Mount Kerkis nästa gång vi kommer dit:)
 
3x120 min vandring
2x 60 min styrketräning
2x60 min cykel
 
Totalt: 600 min.
 
I morgon startar jag min resa mot Elbrus och kör igång ett träningsprogram. Fram till årsskiftet ligger fokus på viktminskning å jag skall bli av med sisådär 10 kg. Lätt som en plätt:) Mer om detta upplägg i ett senare inlägg.
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0