Träningsvecka 38-12 veckor kvar.

Efter en veckas vila började jag åter träna igår. Helt underbart att gå till gymmet och köra ett lugnt rehabpass. Träningsvärken kom som ett brev på posten i alla fall:) Knät är bättre men nu gäller det att känna sig för försiktigt och inte dra på för mycket. Vet inte hur reaktionen blir. Jag har i alla fall idag kört ett lugnt trekkingpass och det kändes bra. Jag kommer att behöver kasta om lite i mitt träningsupplägg men det tittar jag på i slutet av nästa vecka. Fysiskt har jag återhämtat mig bra med en vecka utan träning men psykiskt har det varit värre. Det har varit jobbigt att inte kunna träna. Segare i huvudet för var dag som gått. Nu tar jag nya tag och tror på att kroppen håller:)
 
Cerro Aconcagua från Cerro Vallecitos. 
 
1x90 min styrketräning
1x60 min trekking 25 kg
 
Totalt: 150 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0