Träningsvecka 37-13 veckor kvar.

Grus i maskineriet;( Under ca tre veckor har jag haft problem med mitt vänstra knä. Förmodligen en inflamation som inte ger med sig. I fredags tog jag beslutet att hålla upp helt med träningen för att ge det en chans att läka ut helt. Vila ihop med en kur Voltaren tror jag gör susen;) Bättre att ta uppehållet nu än i november. Det är tungt att inte kunna träna som jag vill men nu är det som det är och det är bara att rätta in sig i ledet. Annars har träningen gått riktigt bra så här långt. Jag känner mig nöjd med hur det har utvecklat sig och att jag gör framsteg.
 
2x120 min cykel (4 pass)
1x60 min trekkning 25 kg
 
Totalt: 300 minuter
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0