Träningsvecka 40-10 veckor kvar.

Man kan anpassa sig till det mesta om kroppen så tillåter. Jag är riktigt nöjd med denna träningsveckan då jag har fått till mängden trots ett trilskandes knä som läker sakta men säkert, tror jag:) De kommande veckorna skall jag försöka hålla träningsmängden uppe samtidigt som jag blir bra i knät. Det är bara att kämpa på. Gårdagens pass var lite speciellt. Var på västkusten och i Tanumshede ligger det ett motionspår som är riktigt kuperat på sina ställen. Vid ett sådant körde jag hårt, utan ryggsäck, upp och ned. Tekniken ner, för att spara knät, gick i serpentiner. Efter 2 1/2 timma var jag duktigt trött och hade bränt av över 1000 kcal. Pulsen pendlade mellan 110 och peakade 152. Var riktigt nöjd när jag var färdig. Ett riktigt kvalitetspass.
 
1x60 min promenad.
2x120 min styrketräning samt cykel.
1x60 min cykel.
1x90 min cykel.
1x150 min backe utan packning.
 
Totalt: 600 min
 
Pergite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0