Träningsvecka 22 - 30 veckor kvar!

En träningsvecka jag är riktigt nöjd med. Flyter på bra och inga skador. Cykelturen igår var riktigt fin. Startade i Skara och cyklade upp till Kinnekulle och körde ett varv på SM-banan där. Backen, 3 km lång, från Hällekis upp till toppen på Kinnekulle sög musten ur kroppen.
 
Känns bra att flyget e bokat och det mesta är på plats. Jag har det mesta i utrustningsväg och det är bara några få saker jag behöver byta ut.
 
Vågen visar 87,5 kg vilket är lika mycket som jag vägde i slutet av maj 2012. Jag är dock övertygad om att jag har några fler kilo muskler på kroppen. Jag sikar på att gå ner ca 5 kg till vilket inte torde vara något problem. Äta förnuftigt och träna mycket, svårare än så är det inte.
 
3x60 min styrketräning
2x30 min cykel
1x120 trekkning 22 kg
1x150 min trekkning 25 kg
1x180 min cykel
 
Totalt: 690 min
 
Pergite!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0