Träningsvecka 50-18 dagar kvar!

En vecka där jag fått lägga manken till. Ett par tempopass som blev riktigt bra. Under gårdagens långpass i slalombacken i Falköping gick det riktigt trögt. Svårt att förklara men inget riktigt klipp i benen. Gjorde även en rejäl vurpa under den sista stigningen uppför backen och lyckades lera ner halva mig, var bara att klä av sig innan jag satte mig i bilen och åka hem halvnäck:)
 
Vågen visar 84,0 vilket är ett par kg mer än när jag var iväg för två år sedan. Hela mitt träningsupplägg har ju gått ut på att jag skall ha något eller ett par kg muskler mer. Så som det ser ut nu har det fungerat väl (Tack Johan!) 
 
Har nu fått fram det mesta av min packning (packlista kommer). Alla nya grejor såsom strumpor etc skall användas och tvättas innan avfärd.
 
Familjebacken Falköping
1x120 min multpass Styrka/cykel
1x180 min backpass 22 kg i säcken
2x90 min styrka/rodd/cykel
2x60 min cykel.
Totalt: 600 min
 
Pergite!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0