Träningsvecka 49- 26 dagar kvar!

En bra träningsvecka, inte riktigt så många timmar som jag hade som mål men riktigt bra pass. Idag har jag varit i Falköping och kört ett tretimmarspass i backarna där med 28 kg i ryggsäcken. Dom har haft kallt några nätter och har sprutat en del snö. Riktigt gott att gå på snön igen.
 
Vår expedition har blivit vingklippt med deltagare som har hoppat av av olika skäl. För ungefär en vecka sedan träffade jag Lennart och Fredrik i Stockholm. Fredrik har tyvärr fått lämna återbud på grund av diskbråck. Han har redan anmält sig till en expedition om ett år. Lennart har tränat på bra och ser fram mot vår expedition lika mycket som jag. I skrivande stund blir vi 5 i vår expedition, vi kommer att ha en huvudguide och en assisterande guide.
2x90 min styrketräning/rodd/cykel
1x60 min rodd/cykel
1x60 min trekking 28 kg
1x180 min backträning 28 kg
 
Totalt: 480 min
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: bep

Vad trevkigt det var att du var här en stund och vi fick höra om din kommande klättring!Det blir spännande att följa!
kram fr Bep

2014-12-07 @ 13:43:03
Postat av: Kenneth

Detsamma Bep;) skall göra mitt bästa på berget. Ha det gott.

2014-12-07 @ 14:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0