Gopro Hero 4! 5 dagar kvar!

God fortsättning!
 
Jag kommer ha med mig en actionkamera Gopro Hero 4 på min expedition. Den är mycket liten och filmar i full HD kvalitet. Kommer att filma med upplösning 1080p. Finns även möjlighet att filma i superkvalitet 4K men detta tar så mycket mer utrymme från minneskortet. Kommer att ha med mig ett lagringsutrymme på 96 GB och detta ger mig en filmtid på ca 6 timmar totalt. Har med mig band så jag kan montera den på huvudet.  Söker nu med ljus och lyckta efter ett extra batteri men har inte funnit något så här långt. Det uppladdningsbara batteriet är känskligt för kyla så det gäller att hålla det varmt. Vi kommer att ha med oss solcellspanel för att kunna ladda våra batterier under resan. Vi har 3 batteripack som totalt lagrar 12000 mAh. Detta skall räcka till klockor, kameror samt gopro.
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0