1 dag kvar!

Nu är det snart dags för mitt andra försök på Aconcagua. Är så kul och inspirerande att få denna chansen till revansch. Jag ser fram mot skönheten, enkelheten och utmaningen. Fick i dag reda på att det det i går varit lyckade toppbestigningar på Aconcagua, riktigt kallt men det har gått att nå toppen. Jag hoppas att även vi får denna chansen. Jag kommer använda bloggen så snart jag har internetkoppling och även inom kort lägga upp en länk till GPS-Trackern. Via länken går det sedan att följa oss live på bergen:)
 
Grovplaneringen av expedtionen ser ut så här.
Avresa; 1/1
Acklimatiseringstur Vallecitos 6-11/1
Aconcaguaturen 12-23/1
Toppdagar 19-21/1
 

Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0