Träningsvecka 33-17 veckor kvar!

Puhhh. En riktigt tuff vecka med riktigt bra träningspass. Känner mig ganska nöjd men sliten. Dagens träningpass på  gymmet blev i rehabstil. Absolut ingen energi att uppbringa. Bara att göra det bästa av saken. I onsdags var Martin på besök och vi körde ett pass på det vackra Kinnekulle.Igår körde jag ett långpass från Tanumshede till Fjällbacka. Första timmen hade jag ett åskmoln i hasorna och fick pinna på i riktigt rask takt. Yes, jag gillar inte åska:). Tiden går och det börjar närma sig. Det är snart dags att dra upp riktlinjerna för träningen fram till avfärden till Vallecitos-Aconcagua. Vi kommer preliminärt att bli 8 deltagare på min expedtion varav 5 svenskar. Vi har skapat kontakt med varandra. Ser ut att bli ett bra gäng med många bra erfarenheter.
 
2x90 min cykel (4 pass)
1x120 min backpass.
1x90 min styrketräning
1x 60 min styrketräning
1x180min trekking med 23 kg.
 
Totalt: 630 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0