Racet! Träningsvecka 29-30!

Är då hemma igen efter min första F1 resa. Förväntningarna var höga innan avfärden till Budapest. Jag har följt F1 så länge jag kan minnas och det var helt fantastiskt att se det live. Vilka fartresurser! Loppet blev mycket dramatiskt då det kom en störtskur precis innan start. Slutställningen blev Riccardo-Alonso-Hamilton. De mest hängivna supportrarna, förutom Calle å jag, var Finnarna som hejade gränslöst på Räkkonen samt Bottas. Svårt att uppskatta hur många som var där men säkert över 100 tusen åskådare. Kommer jag att åka på någon mer resa?, självklart. Kanske Spa-banan i Belgien nästa år:)
 
Drivers parade innan start.
 
 
Träningen under denna veckan var starkt begränsad, men vi gick mycket i hög temperatur. 
 
2x90 min styrketräning
2x60 min löpning
1x60 min trekkning
 
Totalt: 360 min
 
1x90 min styrketräning
8x60 min promenader i tryckande värme:)
 
Totalt: 570 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0