Träningsvecka 15

En lite lagom träningsvecka. Tyvärr inget långpass på grund av en ömmande häl. Har haft problem med denna under ca tre veckor och vill inte riskera att det blir värre.I fredags körde jag mitt första backpass i Kinnekullebacken. 500 höjdmeter och sedan hade jag rejält med benskak.  Min resekamrat Martin har fått bort sitt gips och han återhämtar sig på ett bra sätt. Skönt att höra. Vi har så smått börjat titta på flygbiljetter till Argentina och det är kul att se att priserna har gått ner rejält. Senast betalade jag ca 13,000;- och nu verkar det hamna på ca 10.000;- Restiden ligger strax under ett dygn.
 
2x60 min styrketräning
3x60 min cykel
1x60 min backe med 25 kg i säcken.
 
Totalt: 360 min
Nattbild Camp Colera 6000 möh.
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0