Träningsvecka 25

Lite mer träning denna vecka. En midsommarafton med spöregn men humöret var gott ändå. Känns som jag har bra kvalité på träningen nu. En bra mix mellan styrka / kondition. Det som saknas e långpassen men dom får vänta.

Om en vecka drar jag och Stellan till fjälls. Återigen är Jotunheimen vårt mål. Varför åker jag tillbaka till samma ställe? Det är den vackraste plats jag vet, bedårande vackert. Sedan gör det ju inte saken sämre att nordens högsta toppar ligger där. Skall bli otroligt skönt att andas fjälluft och vila ögonen på vackra berg.

3x60 min styrketräning
2x60 min backe 25 kg 800 höjdmeter
1x60 min löpning
1x30 min löpning

Totalt 390 min.
 Jotunheimen
 
Glittertind
 
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Anders B

Det är inte dåligt med träning du lyckas skrapa ihop. Hoppas ni har vädret med er i Norge, och ta bilder! =)

Hälsningar,
Anders

2013-06-24 @ 13:27:36
Postat av: Kenneth

Tjena Anders,
Tack för det. Hänger i. Långtidsprognosen visar ok väder om en vecka men det e ju osäkert. Bilder kommer. Har varit på Galdhöpiggen i snöstorm mitt i sommaren. Frugan tyckte inte det var kul.......
Pergite!

2013-06-24 @ 14:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0