Träningsvecka 33-34

Två identiska träningsveckor med, lite träning. Svårt med motivationen och jag behöver få någon nytt å ta tag i. Min coach Johan har fått följande kravspec för att i slutet ha uppnått följande: Mycket god syreupptagningsförmåga, mycket god uthållighet, maximalt med muskelmassa. Jag vill väga max 80 kg vid avfärd mot Aconcagua.

Jag fick omgående svaret: kanske skulle vara bra om du vore 27 år.....

Så e det, måltavlan skall spikas upp och sedan är det bara att ta tag i det. Skälet till att jag frågat Johan om hjälp är helt enkelt att jag vill ha någon som styr och följer upp, det triggar. Att han sedan är riktigt duktig på träning gör inte saken sämre.

Vecka 33+34
2x 60 min styrketräning
2x30 min löpning.

Totalt 180 min per vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0