Träningsvecka 17

Bättre och bättre känns det och lusten att träna ökar. Bra styrketräning hela veckan och idag blev det ett distanspass med packning. Jag vägde mig för någon månad sedan å då visade vågen 85 kg. Idag visade den 84,5 så jag håller vikten. Borde rimligen ha ökat muskelmassan något i och med att jag tränar markant mer nu. 
 
Jag har kontakt med min tältlagskamrat, Martin, från vår gemensamma Aconcaguaexpedition. Planen är att köra en Kinnekulleexpedition i sommar med en rejäl anmarsch och sedan haka på Kinnekulleleden. Fiskegrejor skall med och vi skall försöka dra några regnbågar i stenbrottet. Blir fint att grilla dessa över öppen eld. Läger kommer vi att slå vid något av de fina vindskydden som finns längs leden. Skall bli riktigt kul att träffa Martin igen då det är en mycket god vän till mig. Han har en egen blogg. Gör gärna ett besök där.
 
http://gabbasgreatadventures.blogspot.se/
 
Genom mitt arbete känner jag Torbjörn Hellström som nu är i Himalaya och ger sig på självaste Mount Everest. 
 
http://franfittjatillhimlen.blogspot.se/
 
4x60 min styrketräning
1x150 min trekkning 25 kg
 
Totalt: 390 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0