Träningsvecka 41 - 10 veckor kvar.

Ingen bra vecka sett till träningsmängden, det är som vanligt, "bortförklaringarna" är många. Jag fick förmånen och vara med på ett gympapass på 1 tim och det var riktigt kul! I och med att jag tränar mycket ensam var det trevligt och inspirerande att träna i grupp. Timmen bara flög iväg till skön musik. Jag blev också varse att jag har massa muskler som jag inte använder så där särdeles mycket. Jag har träningsvärk på knepiga ställen.Jag blev också varse att jag behöver träna magen rejält då jag tycker att jag är för tok på svag där. Nästa vecka är det dags att ta tag i träningsmängden rejält.
 
1x30 min löpning
1x60 min löpning
1x60 min styrketräning
1x180 min multipass (löpning, cykel, gympapass)
 
Totalt: 330 min
 
Vågen visade 83,5 vilket är något upp. Skall hålla rejält i kosten närmsta två veckorna så skall jag nog vara nere på ca 82,5 vid nästa vägning. Det är riktigt skönt att ha gått ner nästan 10 kg.
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Johan Wass

Kom igen nu, kompis! I ditt nästa inlägg vill jag läsa att det varit en bra träningsvecka.

Har du fått ordning på problemet med kängorna? Rutinerat av dig att testa utrustningen i god tid.

Kör hårt nu, eller som du själv säger: Pergite!

2012-10-16 @ 16:09:55
Postat av: Kenneth

Kämpar på, bra början på veckan i alla fall. Problemet med min fotknöl kvarstår men jag har i alla fall en idé om hur jag skall åtgärda detta.
Allt måste provas innan avfärd.
När denna veckan är slut SKALL det stå ett det varit en kanonvecka!

2012-10-16 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0