Besök hos sjukgymnast.

Lätt nervös kom jag då till sjukgymnasten som gjorde en grundlig undersökning av mitt svullna knä och hon berättade att bakre korsbanden är uttänjda. Läktid innan svullnaden lägger sig 2-.4 veckor. Rehabträning påbörjas bums. Steg ett är att försöka sträcka ut benet och gå utan att halta. Detta skall jag klara av innan denna veckan är slut! Jag har också fått klarttecken att cykla så det blir till att sätta sig på cykeln på gymmet ett antal timmar denna veckan. Jag kan också äta Naproxen för att skynda på läkprocessen. Dagens viktigaste tips var att jag måste köpa ett riktigt knäskydd som skyddar mitt knä om det viker sig bakåt.
 
Totalt sett känns det positivt! Kondisen skall jag nog lyckas hålla vid liv och jag får bära lite mindre packning så fort jag kan gå igen.
 
Perigite!

Kommentarer
Postat av: Mira

Ser ljust ut eller hur :). Och imorgon ska det handlas eller hur ?!?

2012-10-29 @ 20:53:18
Postat av: Kenneth

Jag ser positivt på läget, fixar detta, nu gäller det bara att få tag i rätt skydd. Tack för support.

2012-10-30 @ 07:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0