Ballerina?

Rivstart på veckan med 2x90 min i Kinnekullebacken, 27 kg i ryggsäcken. Jag har haft problem med kläm på en fotknöl i mina "storskor" vilket även var fallet vid passet igår. Jag får börja trixa lite med snörningen på innerskon för att hitta rätt position för foten i skon. Inget kul att det krånglar men så är det ibland. Detta gjorde att jag idag tog mina gamla trekking kängor och vilken skillnad, jag tyckte att jag flög upp i de lätta skorna. Jag kände mig som en ballerina! Mina arbetskamrater som var med på gympapasset i helgen kan intyga att jag inte är en ballerina snarare en klumpig säl kan jag tro...
 
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Sponsorgruppen

Står inget om smörgåstårtan här ser jag ;-)

2012-10-18 @ 10:33:00
Postat av: Eivor

Kare Kenneth, "ballerinan" pa bllden ar mer som en mix mellan strippa och Tysk waitress. Jag vet for jag har dansat balett :)

2012-10-18 @ 17:48:11
Postat av: Kenneth

Vad kul att "sponsorgruppen" hittat hit. Smörgåstårtan var riktigt smarrig! Jag kan försäkra att det kaloriöverskottet redan är bortbränt.

2012-10-18 @ 19:24:55
Postat av: Kenneth

Ja men visst, du har helt rätt när jag tittat lite närmare på henne. Fort å fel motiv blev det...

2012-10-18 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0