Rehabpass 2

Igår var det dags för en timme på motionscykel. Eftersom jag inte sträcker ut benet helt är det problemfritt att cykla. Inte så där jättekul precis men pumpen får ju jobba vilket är syftet tillsammans med att få genomblödning i knät och därmed få en bra läkeprocess. Efter cykelpasset kollade jag på mitt kära Skara IK som bortaslog Falköping med 3-8. Under matchen passade jag på att göra 500 bensträckningar vilket också är jätteviktigt att jag jobbar med.
 
I morse var humöret inte på topp då känslan i knät inte var så skön men nu känns det bättre. Blir cykel i morgon också men jag hoppas att jag kan gå en långtur utan packning på lördag. Det e bara att kämpa på och visa mig själv att jag är av det rätta virket.
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0