Träningsvecka 27

Det blev inte som jag tänkt mig. Under måndagens pass på Billingen kände jag mig orkeslös och det fanns fog för detta då jag senare på kvällen åkte på en riktig förkylning med tillbehör, ont i halsen, feber etc. Detta har hängt i hela veckan så det har bara blivit promenader, utan packning, samt ett styrketräningspass nu på morgonen.

3x60 min promenader.
1x60 min styrketräning

Totalt 240 min.

Är klart på bättringsvägen och snart bär det iväg till Jotunheimen. Skall försöka pricka in bra väder om möjligt.

Pergite!

Kommentarer
Postat av: Mira

Just det angående träningen blev inte som jag har tänkt mig heller, men imorgon är det en ny vecka . Lycka till med väder i Norge. Jag tittar ofta på yr.no och tycker dem är bra.

2012-07-08 @ 21:12:27
Postat av: Johan Wass

Krya på dig, kompis. Håller tummarna att ni får en bra tur i Norge. Vi hörs.

2012-07-09 @ 19:42:56
Postat av: Eivor

Speedy recovery. Rest....Good Luck in Norway

2012-07-14 @ 14:11:42
Postat av: Kenneth

Mira,rätt, ny vecka nya möjligheter. Skall ha koll på yr.no.

Johan,Tack för det kompis!

Eivor, Tack för det Eivor.

2012-07-14 @ 17:06:14
URL: http://aconcagua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0