Träningsvecka 49 - 2 veckor kvar.

Vilken härlig dag det har varit, ett träningspass i strålande väder och ganska kallt. Perfekt för att testa utrustningen. Igår provade jag stegjärnen i Kinnekullebacken och dessa fungerade utmärkt trots lite löst underlag.
Fortfarande har jag inte provpackat, måste ta tag i detta. Testar vattesäcken på altan nu, om den klarar en dag utan att frysa. Glädjande nog har jag blivit markant bättre i knät sista veckan så när det drar ihop sig om ett par veckor så är jag redo. Knäskyddet kommer jag att använda som försäkring. En liten återhämtningsvecka blev det denna veckan.
 
1x60 min cykel
1x30 min cykel
1x60 min styrketräning
1x120 min backe 30 kg
1x150 min trekking 30 kg
 
Totalt: 420 min
 
Pergite!
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan Wass

Kenneth, fantastiskt bra jobbat!
Snart är det dags och jag vill tacka dig redan nu för att du bjudit in att få följa dina förberedelser. Är övertygad om att du klarar resan med glans. Jag kommer att sakna dina uppdateringar. Att besöka bloggen och läsa dina inlägg har blivit en rutin, samtidigt har du gett mig inspiration att hålla igång min egen träning. När du kommer hem igen ser jag fram emot fantastiska bilder och berättelser. Pergite, kompis!

2012-12-10 @ 10:35:41
Postat av: Kenneth

Tack så mycket Johan, ser fram mot ett pass tillsammans!

Pergite kompis!

2012-12-10 @ 18:17:29
Postat av: Joel

Pergite!

Eller till topps!

2012-12-10 @ 20:50:56
Postat av: Kenneth

Visst e det så! Kul att du tittar in Joel, nu e det nära.

2012-12-10 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0