Glad amatör.

Såsom glad amatör inom bergsbestigning gäller det att inte försöka uppfinna hjulet själv. Jag försöker, när jag stöter på något jag inte kan, ta hjälp av sådana som vet. Ett exempel är val av kängor där jag var inne på en North Face känga. Men efter inhämtande av information av hjälpsamma kunniga personer insåg jag att dessa inte höll måttet för kylan. En sida jag har följt under flera år är: http://joljon.blogg.se/ 
 
Joel delar generöst med sig av sina erfarenheter på bergen. Han har mycket på sin meritlista bla Aconcagua.
 
Ta en titt i Joels blogg!
 
Pergite!
 
 

Kommentarer
Postat av: Joel

Tack för positiv återkoppling!

2012-08-22 @ 22:15:56
Postat av: Kenneth

Det var så lite så. Jag kommer att djuploda i ditt Aconmaterial för att bättra på mina chanser och undvika misstag.

Pergite!

2012-08-23 @ 07:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0